• فناوری
  • سرگرمی
همچنین در ناتیلوس بخوانید


بهترین فیلم های 2023؛ ۴ فیلم با استقبال باورنکردنی


دانلود کل مجموعه تمام و کامل سریال بی عقل
نحو انتقال اینترنت از گوشی به کامپیوتر با بلوتوث!
مغالطه قیاس مضمر مردود چیست؟/مغالطه ناشی از حذف ارکان استدلال
آموزش استفاده از کامپیوتر
سوسپانسیون چیست؟ و خواص آن چگونه است | علوم نهم
آموزش هک سایت با روشی نوین
بررسی موشکافانه رفتار احتمالی بانک مرکزی اروپا در تقویت یورو
انواع سنگ ها مانند : سنگ آذرین، پگماتیت، دگرگونی، ماربل، كوارتزيت
همه چیز را درباره کبد بدانید
جدید ترین زمر یا کد تقلب بازی GTA7 برای PS2
انواع کاربرد های فیزیک (سوال کتاب فیزیک دهم)
کلیپ تظاهرات در افغانستان بر علیه ایران با شعار مرگ بر ایران
پاسخ به ادعای شاخدار شکافته شدن دیوار کعبه و ترمیم آن توسط وهابیون
مزیت های تحصیل پزشکی در ایتالیا
جدید ترین زمر یا کد تقلب بازی GTA5 V برای XBOX
حکم فقهی سقط جنین (کورتاژ)
آناتومی مغز + عکس تمام رنگی و شفاف
اصولگرایان خلیفه خدا بر روی زمین!
جدید ترین زمر یا کد تقلب بازی GTA4 برای PS2
آیا اسلام خرافه ها و خیال های محمد پیامبر مسلمانان است
بهترین فیلم های 2023؛ ۴ فیلم با استقبال باورنکردنی
Download Search Best 2023 movies دوشنبه 27 آذر 1402 بازدید: 731
بهترین فیلم های 2023؛ ۴ فیلم با استقبال باورنکردنی

بهترین فیلم های 2023؛ ۴ فیلم با استقبال باورنکردنی

سال 2023 با اکران فیلم‌هایی همراه بود که با استقبال گسترده مردم روبرو شد. بهترین فیلم های 2023 که در این پست به معرفی آنها می پردازیم، شامل فیلم‌هایی می شود که هم در سینما و هم در پلتفرم‌های استریمینگ پخش شدند.


سال 2023، سالی محبوب برای طرفداران فیلم‌های روشنفکرانه، فلسفی و البته فانتزی و ژانر وحشت بود و باعث شد مخاطبان بیش از پیش به صنعت فیلم و سینما علاقمند شوند. خوشبختانه سال 2023، علایق طیف گسترده‌ای از مخاطبان را پوشش داد و بسیاری از فیلم‌های منتشر شده در 2023، مخاطبان را غافلگیر کردند.
در ادامه به بررسی بهترین فیلم های 2023 می پردازیم که شما را میخکوب خواهند کرد؛ اگر به دنبال یک فیلم غافلگیرکننده هستید، این مطلب را از دست ندهید!

بهترین فیلم های 2023 که باید ببینید

بهترین فیلم های 2023 که باید ببینید

در لیست بهترین فیلم های 2023 هر چه بیشتر پیش می رویم، بیشتر غافلگیر می شویم؛ چرا که در این لیست از انیمیشن گرفته تا فیلم‌های ژانر وحشت موجود است و سلیقه افراد زیادی را پوشش می دهد؛ بنابراین می توانید با خیال راحت در این لیست بگردید و فیلم مورد علاقه خود را پیدا کنید.
این سال با با موفقیت‌های متوالی در ژانر شگفت‌انگیز در ژانویه آغاز شد، مانند فیلم M3GAN (از Blumhouse)، هواپیما (با بازی جرارد باتلر)، Missing و Infinity Pool (بهترین فیلم های ترسناک ۲۰۲۳). که می توانید همگی این فیلم‌ها را از سایت تک پلی دانلود کنید.
همچنین در سال 2023، شاهد فیلمی از استیون سودربرگ (آخرین رقص جادویی مایک) و استودیوی مارول (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) بودیم و تقریباً هر هفته در ماه مارس شاهد اکران یک فیلم محبوب و جدید بودیم؛ از جمله John Wick: Chapter 4 (با بازی کیانو ریوز)، Creed III و Scream VI.
در ادامه فیلم‌های معروف اوپنهایمر از کریستوفر نولان و فیلم باربی بودیم که با استقبال شگفت‌انگیز مردم در سرتاسر دنیا مواجه شدند.
به طور کلی سال 2023 پر از گزینه‌های جذاب برای عاشقان فیلم بود. در ادامه به معرفی بهترین فیلم های 2023 می پردازیم؛ البته از لیست طولانی فیلم‌های 2023، 4 فیلم برتر را به شما معرفی می کنیم که دیدن آنها شما را پای صفحه نمایشگر، میخکوب خواهد کرد.
سایت‌های بسیاری این فیلم‌ها را در هاست دانلود خود منتشر کرده‌اند و شما می توانید به راحتی آنها را دریافت یا به صورت آنلاین مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: چرا باید از سرور مجازی استفاده کنیم؟

4 فیلم با استقبال باورنکردنی در سال 2023

بهترین فیلم های 2023 که باید ببینید

بیش از این شما را منتظر نمی گذاریم؛ در ادامه می توانید با 4 فیلم برتر سال 2023 آشنا شوید.

فیلم اوپنهایمر 2023

این فیلم در ژانر بیوگرافی، تاریخی، جنگی ساخته کریستوفر نولان، داستان جی.رابرت اوپنهیمر، را روایت می کند که یک فیزیکدان نظری است. فضای این فیلم در بازه زمانی ظهور بمب اتم طی پروژه منهتن در دوران جنگ جهانی دوم است.
این فیلم دوازدهمین فیلم بلند نولان است و با بازی بازیگرانی از جمله کیلین مورفی (اوپنهایمر)، جاش هارتنت (ارنست لارنس)، فلورنس پیو (جین تاتلوک) رابرت داونی جونیور (لوئیس اشتراوس)، امیلی بلانت (کیتی اوپنهایمر) مت دیمون (لزلی گراوس، اولیویا تربلی (لیلی هورنیگ)، جک کوئید و گری اولدمن توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد.
این فیلم بلافاصله جزوی از 250 فیلم برتر IMDB شده است و هم اکنون رتبه 59 را کسب کرده است. اگر از سبک فیلم‌های بیوگرافی خوشتان میاید، پیشنهاد میکنم فیلم شبکه اجتماعی The Social Network را حتما ببینید.

فیلم همه چیز همه جا ناگهان

این فیلم که برنده جایزه اسکار 2023 نیز بود، داستان یک مهاجر چینی مسن در یک ماجراجویی شگفت‌انگیز و جنون آمیز را روایت می کند که با جهان‌های دیگر و زندگی‌های متفاوتی درگیر می شود. این فیلم در رسانه‌های مختلف با خلاقیت رام نشدنی، داستان‌سرایی احساسی و نبوغ کمدی توصیف شده است و امتیاز 8.4 از 10 در IMDB را از آن خود کرده است.
اگر به دنبال یک فیلم جذاب و فانتزی با چاشنی طنز، خلاقیت و قهرمانی هستید، "همه چیز همه جا ناگهان" می تواند یکی از بهترین فیلم های 2023 برای شما باشد.

فرار مرغی: طلوع ناگت 

فرار مرغی: طلوع ناگت

طرفداران انیمیشن در سال 2023 بی نصیب نماندند و گزینه‌های جذابی مانند فرار مرغی که از پیش هم طرفداران زیادی داشت در این سال اکران شدند.
این انیمیشن که به سبک استاپ موشن و به کارگردانی Sam Fell ساخته شده است، داستان جینجر را روایت می کند که پس از فرار از مزرعه، پناهگاهی امن برای کل دوستان خود پیدا کرده است؛ اما داستان ادامه پیدا می کند و جینجر هنگام بازگشت، متوجه تهدید جدیدی می شود که مرغ‌ها را در خطر قرار داده است.
در این قسمت زکری لی‌وای صداپیشه نقش راکی و تندی نیوتون صداپیشه نقش جینجر هستند. فرار مرغی از نتفلیکس منتشر خواهد شد و هنوز در سایت‌های ایران، قابل مشاهده و دانلود نیست.

تلماسه: بخش دو (Dune: Part Two)

این فیلم که از یک رمان جذاب به همین نام، نوشته فرانک هربرت، اقتباس شده است، ادامه فیلم تلماسه 1 است که در سال 2021 منتشر شد. تلماسه 2 به کارگردانی Denis Villeneuve و بازی بازیگرانی از جمله تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، خاویر باردم، فلورنس پیو، آستین باتلر، کریستوفر واکن و لئا سید به روی پرده سینما رفت.
تلماسه 2 به روایت داستان پل آتریدس، می پردازد که با چانی و فرمن متحد شده در تلاش است تا انتقام خانواده خود را بگیرد. اگر تلماسه 1 را دیده‌اید، پیشنهاد می کنیم حتما منتظر انتشار تلماسه 2 باشید و این فیلم را نیز ببینید. چالش‌هایی که نقش اصلی داستان در این قسمت از فیلم با آنها مواجه می شود، غیرمنتظره، جذاب و میخکوب کننده است.

نتیجه گیری

همانطور که گفتیم در سال 2023 فیلم‌هایی منتشر شدند که سلیقه طیف وسیعی از مخاطبان را پوشش می دهد. در این مقاله به معرفی 4 فیلم برتر سال 2023 که باید ببینید پرداختیم. اگر طرفدار انیمیشن هستید، انیمیشن‌های "المنتال" و "برادران سوپر ماریو" نیز می توانند گزینه‌های مناسبی برای شما باشند. همچنین فیلم باربی نیز یک انتخاب مناسب برای افرادی است که از فیلم‌های مفرح، فانتزی و با فضای رنگارنگ، لذت می برند.
ژانرهای کمدی رمانتیک، تخیلی، انیمیشن، فلسفی، وحشت و موزیکال دارای بیشترین فیلم‌ها در سال 2023 بودند. با این حال طرفداران دیگر ژانرها نیز می توانند فیلم‌های خوبی در لیست بهترین فیلم های 2023 پیدا کنند.
توجه داشته باشید که برای دانلود فیلم‌های مورد نظر خود، حتما به سایت‌های معتبر مراجعه کنید.
لطفا نظر خود را درباره مطلبی که خوانده‌اید، بنویسید...
نام شریف شما :
آدرس ایمیل:
مطلب :
کپی از مطالب این سایت تنها با ذکر فاتحه رایگان است
مجله تفریحی و سرگرمی ناتیلوس   Natilos.ir © 2024 - 2015
V 9.8