نه کمبود دارو مهم است، نه تورم. مهم؛ توانِ موشکی و سانتریفیوژهایِ پیشرفته است
zibaklam دوشنبه 13 دي 1400 بازدید: 1892

نه کمبود دارو مهم است، نه تورم. مهم؛ توانِ موشکی و سانتریفیوژهایِ پیشرفته است

جناب دکتر علی باقری از موضع قدرت کامل پشت میز مذاکره در وین در مقابل غربیها بنشینید و کمترین تردیدی بخودتان راه ندهید. همین چندروز پیش قوایِ مسلح ایران با توانمندی و عظمتِ غرور آفرینی، ماکتِ تاسیسات هسته‌ایی اسراییل را با موشکهای پرصلابتشان که لرزه بر اندام دشمن میانداخت پودر کردند.




البته یکی دوتا مشکل خیلی خیلی جزیی و کم اهمیت هست که آنها هم ارثیه بی‌کفایتی‌ها وبی‌لیاقتی‌هایِ دولت قبلی هست. مثلِ برخی کمبودها در نتیجه خالی بودن خزانه دولت که اجالتاً در بخش دارو ظاهر شده و ممکن است در آینده در کمبودهایِ دیگری مثل آب، گندم، برنج، روغن و سایر مایحتاج ظاهر شوند. ایضاً اصلا نگرانی از بابت پرداختِ حقوق کارکنان دولت و شرکتهای دولتی؛ فرو رفتن بیشتر معلمین، بازنشسته‌ها و کارگران در فقر؛ بیکاری؛ ناامیدی جوانان؛ مهاجرت تحصیلکرده‌ها؛ گرانی، تورم و... هیچ مسله دیگری نباشید. یکوقت شیطان خدای ناکرده وسوسه‌تان ننماید تا بخاطر این مسایل جزیی، پیش پا افتاده و بی اهمیت، بغلط تصور نمایید که مجبور هستید با آمریکا کنار بیایید؛اصلاً و ابداً.

فقر، فلاکت و زدن جوانان به هر دری که از ایران بروند اهمیتی ندارد. مهم اقتدار، مجد و عظمتِ ایران انقلابی به پشتوانه قدرت عظیم نظامی‌اش است که اینچنین لرزه بر پیکر خانه عنکبوتی دشمنانش انداخته.نه اینکه دارو هست یا نه؛ مرغ و برنج و گوشت و تخم مرغ چقدر شده اند؛ یا بیکاری چه بلایی دارد بر سر مردم ایران میاورد.اینها همه فدای سر مواضع سازش ناپذیر و انقلابی تیم مذاکره کننده در وین.
لطفا نظر خود را درباره مطلبی که خوانده‌اید، بنویسید...
کپی از مطالب این سایت تنها با ذکر فاتحه رایگان است
کدنویس و بهینه ساز سایت: سيادت   Natilos.ir © 2024 - 2015
V 9.8