• فناوری
  • سرگرمی
همچنین در ناتیلوس بخوانید


گزارش اختصاصی از دستاورد های مهم سفر رییسی به روسیه


مغالطه معنا انگاری/تقارن/مگه میشه اتفاقی باشه
اگر اصولگرایان در آینده گفتند دولت سیزدهم اصلاً اصولگرا نیست تعجب نکنید
نگاه قیم وار حوزه به دانشگاه، بزرگترین مانع وحدت حوزه و دانشگاه
همه چیز را درباره کبد بدانید
خواص و مضرات کرفس، فواید کرفس، خاصیت کرفس
ماجرای حمله سوتر در سقوط هواپیمای اوکراین
دستگاه ها و درایورها و مدیریت آن ها
سرمایه‌گذار حرفه‌ای در بازار سرمایه کیست؟!
متن توهین امیر تتلو به امام حسین + متن کامل توهین و فحاشی
گزارش اختصاصی از دستاورد های مهم سفر رییسی به روسیه
دانلود مجموعه کامل انیمیشن فرمانروایان مقدس + تمام قسمت ها
دانلود رایگان فیلم ساعت 5 عصر
روش مصاحبه استخدام دانشگاه افسری + تجربه و روند
خواص شگفت انگیز و فراوان آب هویج و مربای هویج در بیوست
نحوه تاثیر گذاری رشد لینک ها بر روی سئو وب سایت
پرسش و پاسخ اصحاب پیامبر با امامان درباره معاد و روز رستاخیز
دانلود کل مجموعه تمام و کامل سریال بی عقل
چرا نمی توانم به اینترنت متصل شوم؟
تا به کِی بهای سیاستهای غلط نظام را اقتصاد کشور می‌بایستی بپردازد؟
سیب زمینی و فواید و مضرات سیب زمینی را حتما بدانید
گزارش اختصاصی از دستاورد های مهم سفر رییسی به روسیه
Download Search Raisi شنبه 9 بهمن 1400 بازدید: 304
گزارش اختصاصی از دستاورد های مهم سفر رییسی به روسیه

گزارش اختصاصی از دستاورد های مهم سفر رییسی به روسیه

با توجه به ضعف شدید دستگاه اطلاع‌رسانی دولت و اقرار رئیس جمهور به این موضوع، دستاورد های مهم این سفر منتشر می‌شود. آقای پوتین گفته است که کشورهای دنیا دو دسته اند یا دشمن ما هستند همانند آمریکا و برخی کشورهای بلوک غرب و آن ها که دشمن ما نیستند و در ظاهر با ما همکار ی دارند، در حقیقت، برده ما هستند، به جز شما جمهوری اسلامی ایران.


روس ها در این سفر بسیار به تیم ایرانی و شخص آقای رئیسی احترام گذاشتند و سطح استقبال و تشریفات نشان دهنده این موضوع است، اما اگر از قبل از سفر، درباره تشریفات و پروتکل های دیدار از طرف تیم خبری ایرانی اطلاع رسانی نشد به خاطر این ملاحظه بود که رسانه های اصلاح طلب، چنین جلوه ندهند که ایران غرق در تشریفات و استقبال روسیه شده و نقد ما به دولت سیزدهم مبنی بر شرق گرایی و نگاه ویژه و تکیه به روسیه به اثبات رسید.

آقای رئیسی به محض رسیدن به ورودی کاخ کرملین بدون هیچ معطلی، از خودرو پیاده شده و تمامی درها را یک به یک بدون هیچ تأخیری برای ایشان باز کرده اند و ایشان مستقیم به اتاق ملاقات با پوتین رفته است، در حالی که پوتین، رئیس جمهور ترکیه را دست کم ۱۵ دقیقه پشت در منتظر نگه داشته بود و دیدار سران سایر کشورها اخیرا اصلا در کرملین مورد استقبال واقع نشده بودند، بلکه به اقامتگاه پوتین در شهر سوچی رفته بودند.

تمامی روسای کشورها که در ایام کرونا در اتاق ملاقات با پوتین در یک متری وی نشسته اند، همه تحت پروتکل های بهداشتی کرونایی روسیه عمل کرده بودند.

به تیم ایرانی هم گفته شده بود، که پروتکل کرونایی روسیه این گونه است که هر دو طرف باید تست های پی سی آر خود را به یکدیگر نشان دهند تا بتوان در اتاق همیشگی ملاقات های پوتین، دیدار بر روی صندلی های نزدیک به هم صورت گیرد.

از طرفی روسیه به شدت اصرار داشت که دو رئیس جمهور با یکدیگر دست دهند، اما آقای رئیسی ارائه تست پی سی آر را نپذیرفته و با دست دادن هم به علت خطر احتمالی انتقال ویروس مخالفت کرده است، از این رو دیدار در اتاق بزرگ و پشت میز با ابعاد وسیع و بدون دست دادن دو رئیس جمهور صورت گرفته است.

تیم تشریفات ایران، پیش از سفر با خود محاسبه کرده بود که اگر فقط در هنگام ورود یا خروج آقای رئیسی به مجلس دومای روسیه، اعضای دوما به احترام وی بایستند خیلی خوب است، اما احتمال آن بعید است، در حالی که استقبال از آقای رئیسی در دوما و بدرقه او فراتر محاسبات تیم ایرانی صورت گرفت.

روس ها و چینی ها از اینکه جزییات استقبال های گرمشان از میهمانان سیاسی ایرانی و نیز کل مراسم تشریفات، سوژه رسانه های ایران می شود، چندان راضی نیستند و یکی از عللی که بعضی ابعاد و جزییات چگونگی برخورد گرم و توأم با احترام با تیم ایرانی به ویژه شخص آقای رئیسی، رسانه ای نشد، همین است.

روس ها و به ویژه شخص آقای پوتین به شدت از خلف وعده های دولت های یازدهم و دوازدهم در قبال تفاهم ها و توافق ها ناراضی هستند و مقامات عالی هم تأکید داشته اند که تلاش شود اعتماد آسیب دیده روس ها به ایران، ترمیم یابد.

لطفا نظر خود را درباره مطلبی که خوانده‌اید، بنویسید...
نام شریف شما :
آدرس ایمیل:
مطلب :
کپی از مطالب این سایت تنها با ذکر فاتحه رایگان است
مجله تفریحی و سرگرمی ناتیلوس   Natilos.ir © 2024 - 2015
V 9.8