• فناوری
  • سرگرمی
همچنین در ناتیلوس بخوانید


بررسی اقتصاد کانادا/برنامه مهاجرتی کسب و کار در کبک


وزارت صمت، لاستیک را کیلویی قیمت‌گذاری می‌کند!
بهترین فیلم های 2023؛ ۴ فیلم با استقبال باورنکردنی
چرا نظام در ایران دشمن اینترنت است؟
یادی هم کنیم از اوج دیکتاتوری و امکان دادخواهی در مملکت عدل علی
فرق بین حوری بهشتی با فاحشه چیست | جرم جهنميان سكس و مشروب و پاداش بهشتيان سكس و مشروب
تاثیر متا دیسکریپشن و برندسازی و نرخ کلیک
همه چیز را درباره کبد بدانید
مشخصات کامل چوب ملچ Ulmus Glabra کاربرد چوب ملچ
دستورالعمل تهیه سوسپانسیون و کاربرد و خواص آن ها
چرا ناچار به امضای برجام هستیم! چرا مهم است؟
تفاوت هاست و دامین چیست؟
از کجا بفهمیم بدن خودمون و بچه هامون چه ویتامینی کم داره؟ چی بخوریم خوب بشه؟
ویژگی های پلیمر و کاربرد آنها و خواص شیمیایی پلاستیک
آموزش ساخت پوشه بی نام در ویندوز | پوشه بی نامی بسازید
داستان بازی GTA3 کامل ترین داستان
دانلود رایگان فیلم Submergence 2017 مخفى سازى
برنامه ریزی کنکور تجربی ریاضی انسانی مقاله کامل
دلایل عقلی و فطری معاد چیست؟
اتحادیه اروپا: در دور بعدی مذاکرات برجام به توافق خواهیم رسید
کاربرد نانو در پزشکی و دارو سازی (فیزیک دهم) تاثیر علوم نانو
بررسی اقتصاد کانادا/برنامه مهاجرتی کسب و کار در کبک
Download Search Canada سه شنبه 19 بهمن 1400 بازدید: 433
بررسی اقتصاد کانادا/برنامه مهاجرتی کسب و کار در کبک

بررسی اقتصاد کانادا/برنامه مهاجرتی کسب و کار در کبک

کانادا دومین کشور بزرگ جهان است ، کشوری مدرن در اطراف مناظر دیدنی و جذاب ، یک سبک زندگی سالم بسیار امید بخش در فضای باز. بدلیل این که در قرن پانزدهم توسط انگلیسی ها و فرانسوی ها استعمار شد ، امروزه رسماً کشوری دو زبانه است. تقریباً یک چهارم از شهروندان کانادایی فرانسوی صحبت می کنند ، اکثراً در مناطق فرانکوفون کبک.


تنوع فرهنگی تنها بخشی از آن چیزی است که کانادا را برای بازدید کنندگان و مهاجران جذاب می کند ، در عین حال طبیعت گسترده و محیط های زندگی بی عیب و نقص آن جام مقدس کانادا هستند.
کانادا بسیار بزرگ و پهناور است. صرف زمان زیادی برای کشف نقاط قوت پر طراوت و زیبای آن نیاز است که بی حوصله شدن را برای مهاجران تقریبا غیرممکن می کند.
یکی از محبوب ترین جاذبه های موجود در خاک کانادا بدون شک تماشای نهنگ در ونکوور ، پرجمعیت ترین منطقه ی مهاجران است.
به عنوان کشوری که بالاترین میزان مهاجرت سرانه در جهان را دارد ، کانادا مطمئناً باید باعث شود که مهاجران خود را در خانه حس کنند و در آن احساس غربت نکنند.

اقتصاد کانادا

کانادا یکی از 10 کشور برتر صنعتی است که در زمینه ی تکنولوژی نیز رشد زیادی داشته است. اقتصاد کانادا تنوع زیادی داشته و بر دانش استوار است. اقتصاد کانادا دیگر به منابع طبیعی وابسته نبوده و با کمک اختراعات و تکنولوژی رو به رشد است.
مابین سال های 2002 تا 2003، تولید ناخالص داخلی کانادا بیش از دیگر کشورهای جی هشت رشد کرده و شغل های زیادی در کشور ایجاد شد. تولید ناخالص داخلی در کانادا در سال 2005 به میزان 2.9 درصد رشد کرد. مشاغل زیادی ایجاد شده، نرخ سود کاهش یافت، و تورم نیز کم و ثابت بود.
بیشترین صنایع تولیدی کانادا در استان های آنتاریو و کبک واقع شده اند و وسایل نقلیه موتوری تولید بیشتری دارند. دیگر صنایع تولیدی مهم عبارتند از مواد غذایی و آشامیدنی، محصولات کاغذی، فلزات اصلی، فلزات مصنوعی، پتروشیمی، و مواد شیمیایی.
اقتصاد استان های آتلانتیک، پرایری، و پاسیفیک بیشتر بر منابع طبیعی استوار است. اقتصاد استان های آتلانتیک به ماهیگیری، جنگلداری و معدن، و اقتصاد استان پرایری به کشاورزی و سوخت های معدنی وابسته است. اقتصاد اصلی بریتیش کلمبیا جنگلداری و معدن و گردشگری است.

صادرات اصلی کانادا

وسایل نقلیه و قطعات آن، ماشین آلات و تجهیزات، محصولاتی با تکنولوژی بالا، نفت، گاز طبیعی، فلزات، و محصولات کشاورزی.

واردات اصلی کانادا

تجهیزات صنعتی و ماشین آلات از جمله وسایل ارتباطی و تکنولوژی، قطعات وسایل نقلیه موتوری، مصالح صنعتی (سنگ معدن، آهن، فولاد، فلزات گران بها، مواد شیمیایی، پلاستیکی، نخی، پشمی، و دیگر منسوجات) و محصولات و خوراکی های صنعتی

سیستم مالیاتی

در کانادا، هزینهی جادهها، خدمات رفاهی عمومی، مدارس، مراقبتهای بهداشتی، توسعهی اقتصادی و فعالیتهای فرهنگی توسط مردم پرداخت میشود. دولت فدرال، استانها و شهرداری هزینهای را برای کمک به برنامهها و خدمات دولتی از افراد و شرکتها دریافت میکنند. انواع رایج مالیات عبارتند از مالیات بر درآمد، مالیت فروش، مالیات اموال، و مالیات کسبوکار (از صاحبان کسبوکار).

مالیات درآمد در کانادا

این مالیات فردی توسط آژانس درآمد کانادا دریافت میشود. ساکنان کانادا هر سال این مالیات را پرداخت میکنند.

مالیات فروش در کانادا

در کانادا، به سه نوع فروش مالیات تعلق میگیرد که عبارتند از:
  1. مالیات فروش استانی (PST) که توسط استانها جمعآوری میشود.
  2. مالیات کالاها و خدمات (GST) که به قیمت آنها اضافه شده و توسط دولت فدرال جمعآوری میشود.
  3. تنها برخی استانها مالیات فروش متناسب ترکیبی (HST) دریافت میکنند، که مالیاتی افزوده شده به قیمت و ترکیب PST و GST است. این نوع مالیات در انتاریو، بریتیشکلمبیا، و استانهای حاشیهی اقیانوس اطلس: نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، نوااسکوشیا و جزیرهی پرنس ادوارد دریافت می شود. HST توسط آژانس درآمد کانادا جمعآوری شده و سپس با نسبت درست بین استانهای مربوط توزیع میگردد.
همهی استانها (به جز آلبرتا) یکی از مالیاتهای فروش استانی یا فروش متناسب را دارند. مقدار GST از اول ژانویهی 2008 برابر با 5 درصد شد.
کانادا

در نواحی شمالغربی، یوکان، و نوناووت تنها GST جمعآوری میشود. دلیل این امر آن است که هزینهی زندگی در شمال بسیار بالا است و دولت فدرال در هزینهها به ساکنین این نواحی پرت کمک میکند.
درباره قیمت دلار کانادا در ونکوور بخوانید.

کسب و کار در کانادا

تجربه و اطلاعات شما از کسب و کار دارایی‌های باارزشی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند برای آینده‌تان در اقتصاد متنوع و سریع الرشد کانادا سرمایه‌گذاری کنید.
دولت کانادا به دنبال سرمایه‌گذاران، مدیران کسب و کار و کارآفرینانی با هر ابعاد و در هر حوزه‌ای است که علاقه مند به ایجاد و جست و جوی فرصت‌های جدید در کانادا هستند تا برای برنامه مهاجرتی گسترده و آینده‌دار کسب وکار کانادا درخواست بدهند.

برنامه مهاجرتی کسب و کار فدرال کانادا

چه برای خودتان کار می‌کنید و چه به دنبال رشد یا شروع یک کسب و کار در کانادا هستید یا می‌خواهید دارایی‌تان را در اقتصاد کانادا به جریان بیندازید، چندین برنامه مهاجرتی کسب و کار فدرال وجود دارد که متناسب با تجربه و مهارت‌های تاجران موفق طراحی شده که می‌خواهند در هر ایالتی به جز کبک اقامت کنند.

برنامه مهاجرتی کسب و کار کبک

کبک به تمام مهاجران کسب و کار فراخوان داده است تا از مزیت برنامه‌های مهاجرتی کارآفرینی، سرمایه‌گذاری و خود اشتغالی استفاده کنند. برنامه مهاجرتی منحصر بفرد کسب و کار کبک که برای تقویت رشد اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی در سطح ایالتی طراحی شده گزینه عالی برای تازه واردانی است که به دنبال فرصت‌های کارآفرینی متعدد هستند.

برنامه مهاجرت استانی کانادا

هر ایالت و بخش برنامه گزینش ایالتی (PNP) خودش را دارد که بسیاری از آنها بخشی برای افرادی با تجربه مدیریتی یا کارآفرینی دارند. معیارهای شایستگی و رویه درخواست برای هر بخش (PNP) تفاوت دارد، اما متقاضیان موفق همواره گزینش ایالتی دریافت می‌کنند. این گزینش ایالتی به متقاضی اجازه می‌دهد تا برای اقامت دائم در سطح فدرال درخواست دهد.

سوالات متداول مهاجرت کاری به کانادا

  • چه نوع کسب و کار یا سرمایه‌گذاری، من را واجد شرایط برنامه سرمایه‌گذاری مخاطره آمیز می‌کند؟
    اگر خالص دارایی شما حداقل 10 میلیون دلار کانادا است که از طریق سرمایه‌گذاری‌های قانونی همچون فعالیت‌های تجاری یا فعالیت‌های بخش خصوصی بدست آمده است، می‌توانید واجد شرایط این برنامه باشید.
  • آیا برای ویزای سرمایه‌گذاری کانادا باید پولم را سرمایه‌گذاری کنم؟
    بله، بیشتر بخش‌های برنامه های مهاجرتی کسب و کار کانادا نیاز به سرمایه‌گذاری از دارایی خالص شخصی شما دارند. ویزای استارت آپ فدرال و برنامه‌های خوداشتغالی تنها بخش‌هایی هستند که نیاز به سرمایه‌گذاری از قبل ندارند.
  • آیا در صورت عدم موفقیت کسب و کارم، ویزای من تحت تاثیر این موضوع قرار خواهد گرفت؟
    خیر، در صورت عدم موفقیت کسب و کارتان، اقامت دائمتان به خطر نخواهد افتاد.
    کانادا
  • حداقل سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای تضمین ویزای استارت آپ چه مقدار است؟
    کارآفرینانی که تمایل دارند با ویزای استارت آپ به کانادا مهاجرت کنند باید حداقل سرمایه‌گذاری 200 هزار دلار کانادا را از یک سازمان مورد تایید یا حداقل 75 هزار دلار را از یک سرمایه‌گذار مشخص تضمین کنند. اگر کسب و کار شما در برنامه توسعه کسب و کار مورد قبول واقع شود، لازم نیست که سرمایه گذاری را تضمین کنید.
  • اگر خود اشتغال باشم، می‌توانم به کانادا بروم؟
    بله. اگر حداقل 2 سال تجربه مرتبط به عنوان صنعتگر، ورزشکار حرفه‌ای یا کشاورز دارید، واجد شرایط ورود به کانادا با ویزای خود اشتغالی هستید.

لطفا نظر خود را درباره مطلبی که خوانده‌اید، بنویسید...
نام شریف شما :
آدرس ایمیل:
مطلب :
کپی از مطالب این سایت تنها با ذکر فاتحه رایگان است
مجله تفریحی و سرگرمی ناتیلوس   Natilos.ir © 2024 - 2015
V 9.8