• فناوری
  • سرگرمی
همچنین در ناتیلوس بخوانید


مدیریت ایرانی و جوان گرایی از شعار تا عمل


بعد از ایسوس، لنوو هم از ایران می‌رود
روشویی سرویس بهداشتی، مناسب را انتخاب کنید
آیا تجلیل از شهید سلیمانی به معنای تأیید نظام بود؟
مراقبت از پوست در فصل‌های مختلف سال
سفر بشر به ماه ۵۵ ساله شد
جلوگیری از خالی شدن سریع باتری گوشی‌های هوشمند با چند ترفند ساده
جاهای دیدنی اورنج کانتی، کالیفرنیا: راهنمای جامع
تحقیق در مورد الکتریسیته
مهلت دوباره ترامپ به تیک‌تاک برای فروش به مالک آمریکایی
اصولگرایان خلیفه خدا بر روی زمین!
تصاویرجالب و دیدنی؛ ازبازدید رهبر کره شمالی از مناطق سیلزده تا مسابقات المپیک پاریس
همه چیز درباره داروی پیموزاید: کاربردها، عوارض و نحوه مصرف
کره‌ای‌ها برای خودروهای برقی باتری ضد حریق ساختند
طرز تهیه کوکی شکلاتی
پنجمین پیاده‌روی فضایی کاملا زنانه ناسا انجام شد
تپه قانون اساسی: نمایی از تاریخ سیاسی بریتانیا
اینستاگرام کیفیت ویدئوهای کم بازدید را کاهش می‌دهد
بای پس قلب و جراحی قلب باز؛ مقایسه‌ای جامع از دو روش درمانی مهم قلبی
حکم خوردن سحری بعد از اذان صبح
کارناوال ریو: بیش از یک فستیوال، یک فرهنگ
مدیریت ایرانی و جوان گرایی از شعار تا عمل
Download Search management جمعه 14 خرداد 1400 بازدید: 818
مدیریت ایرانی و جوان گرایی از شعار تا عمل

مدیریت ایرانی و جوان گرایی از شعار تا عمل

سمت چپی نخست وزیر نیوزیلنده. ۳۵ سالشه. سمت راستی نخست وزیر فنلانده. ۳۴ سالشه. قضیه جوان گرایی نیست!


قضیه سیستم داشتنه. پیش از این گفتیم که سیستم یعنی مجموعه سازوکارهایی که بین عده بسیار زیادی هماهنگی ایجاد می‌کنند، و در عین اینکه احتمال خطای اونها رو کاهش می‌دهند، جلوی اقدامات مفیدشون رو نمی‌گیرند. در نظام‌های سنتی، قراره سن و تجربه افراد جلوی خطا رو بگیره. اما سن بالا، خسته‌ست و نوآوری نداره. در کشورهای توسعه یافته سیستم جلوی خطا رو می‌گیره، چون سیستم موثرتر از تجربه یک فرده. قضیه جوان گرایی نیست! قضیه اتکا به سیستمها، به جای اتکا به افراده. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ تا حالا با «مدیر ایرانی» جلسه داشتید؟ ده دقیقه صحبت می‌کنید، پونزده دفعه منشی با زونکن میاد تو تا امضای جناب مدیر رو بگیره. ده سال تو آمریکا کار کردم، هشت سالش تو وال‌استریت. حتی یکبار! ... حتی یکبار ندیدم یک منشی زونکن بدست بره سراغ مدیر! میشه فرق سیستم داشتن و قائم به فرد بودن رو دید! اگه «مدیر ایرانی» هستید، بخشی از مشکلات کشور هستید. رفع کاستی‌های سیستمی پدافند، یا سایر بخشهای حکومت ازمون بر نمیاد. ولی دست کم از خودمون که می‌تونیم شروع کنیم، نه؟
لطفا نظر خود را درباره مطلبی که خوانده‌اید، بنویسید...
نام شریف شما :
آدرس ایمیل:
مطلب :
کپی از مطالب این سایت تنها با ذکر فاتحه رایگان است
مجله تفریحی و سرگرمی ناتیلوس   Natilos.ir © 2024 - 2015
V 9.8