• فناوری
  • سرگرمی
همچنین در ناتیلوس بخوانید


❶مغالطه توهم بدن شناگر The swimmer’s body illusion


خواص و مضرات کرفس کامل ترین تحقیق در مورد کرفس
دانلود سریال کلاه پهلوی با لینک مستقیم پایگاه دانلود فیلم و سریال
راه های افزایش امنیت سایت | جلوگیری از هک شدن
انواع سنگ ها مانند : سنگ آذرین، پگماتیت، دگرگونی، ماربل، كوارتزيت
28 پرسش و پاسخ درباره امامت از دیدگاه پیامبر
تفاوت سایت استاتیک با داینامیک در چیست؟
آتش بس درفضای سیاسی کشور
عمل سر بریدن امام علی و پیامبر مانند سر بریدن حججی در سوریه است
بهترین ایده های کسب و کار با سرمایه کم
ترتیب بندی مجدد قطعات در صفحه شروع ویندوز
پاسخ ده پرسش (پیرامون امامت، خصائص و اوصاف حضرت)
10 توصیه برای افزایش فعالیت کاربران در بخش نظرات
File History اگر مشکلی در ارتباط با سابقه پرونده وجود داشت، چه اتفاقی می افتد؟
خسارت تحریم‌ها علیه ایران چقدر است؟‌
هک وب سایت ها از استاتیک تا داینامیک با ما هکر شوید
مغالطه مقدمات ناسازگار (مقدمات متناقض) چیست؟
دانستنی های جالب در مورد بدن انسان
آیا زیرساخت‌های سایبری آمریکا را نیروهای مسلح آن اداره می‌کنند؟
گزارش ۲۰۰صفحه ای سعید جلیلی علیه مذاکرات
مزیت های تحصیل پزشکی در ایتالیا
مغالطه توهم بدن شناگر The swimmer’s body illusion
Download Search The swimmer’s body illusion شنبه 17 ارديبهشت 1401 بازدید: 274
مغالطه توهم بدن شناگر The swimmer’s body illusion

مغالطه توهم بدن شناگر The swimmer’s body illusion

جناب رولف دوبلی در کتاب هنر شفاف اندیشیدن به موضوعی اشاره میکند که آنرا توهم بدن شناگر نامگذاری کرده هرگاه عوامل انتخاب را با نتایج آن اشتباه می گیریم، طعمه ی چیزی می شویم که نویسنده کتاب به آن توهم بدن شناگر می گوید


شما برای رسیدن به اندام زیبا دنبال انتخاب رشته ورزشی مناسبی هستید
بدن یک شناگر حرفه ای را می بینید ورزیده عضلانی زیبا

تصمیم می گیرید رشته ورزشی شنا را انتخاب کنید تا شما هم به چنین اندامی برسید
بعد مدتی متوجه می شوید دچار خطا و توهم شده اید
شنا سبب رسیدن به چنین فرم بدنی نبوده
بلکه فیزیک بدنی مناسب و ورزیده دلیل انتخاب این فرد برای شناگر حرفه ای شدن بوده


یک مدل با پوستی صاف و زیبا رو می بینید که در حال تبلیغ لوازم آرایشی و زیبایی است
آیا کرم زیبایی و محصولات آرایشی این کمپانی باعث زیبایی و پوست خوب این مدل بوده؟
یا دلیل انتخاب این مدل برای تبلیغ لوازم آرایشی ، زیبایی و پوست خوب او بوده؟
نباید عوامل انتخاب را با نتیجه اشتباه گرفت
کمپانی های تبلیغاتی از این ترفند استفاده می کنند تا ما را به خرید برندهایشان ترغیب کنند.
ابتدا مدلی انتخاب می شود که از قبل جذاب و زیبا باشد..


Don’t confuse selection factors with results
وقتی تشویق می شوید برای کاری تلاش کنید، اول بیاندیشید
ممکن است طعمه توهم بدن شناگر شوید.
قبل از اینکه تصمیم بگیرید در آینه نگاه کنید - و در مورد آنچه می بینید صادق باشید.
عوامل انتخاب را با نتایج اشتباه نگیرید.
لطفا نظر خود را درباره مطلبی که خوانده‌اید، بنویسید...
نام شریف شما :
آدرس ایمیل:
مطلب :
کپی از مطالب این سایت تنها با ذکر فاتحه رایگان است
مجله تفریحی و سرگرمی ناتیلوس   Natilos.ir © 2022 - 2015
V 7.3