• فناوری
  • سرگرمی
همچنین در ناتیلوس بخوانید


دانلود فیلم های هیجان انگیز


توضیح کامل VPN چیست VPN چگونه کار می کند
چرا هدایت نقدینگی به سمت تولید امکان ندارد
مجلس و دولت در خصوص یک بودجه عجیب وغریب سانسور پاسخگو باشند!
تورم تولید کننده چیست/روند نزولی و صعودی آن به چه معناست
یکی از رازهای موفقیت این است که به حرف مردم بها ندهی
چرا معاملات بورس ایران نیمه وقت است و در بازارهای جهانی تمام وقت
مشخصات فیزیکی و شیمیایی چوب توسكا
آیا کره جنوبی واردات لوازم خانگی را ممنوع کرده است؟
هاست یا میزبانی وب و انواع مختلف آن را بشناسید!
اصولگرایان به هيچ اصولي پايبند نيستند حتي به قانون
روح دولت انگلستان هم از کودتا ۳ اسفند خبر نداشت
اینترنت و فعالیت های شبکه و عملکرد آن
پاسخ به ادعای شاخدار شکافته شدن دیوار کعبه و ترمیم آن توسط وهابیون
مقاله آموزش کامل CSS به زبان کاملا ساده
آمار مصرف سوخت‌های فسیلی در ایران چقدر است؟
دانلود مجموعه کامل سریال امام علی (ع) با کیفیت HD
آیا نظرسنجی گالوپ نشان می‌دهد ۷۲درصد ایرانی‌ها از عملکرد رئیسی رضایت دارند؟
همه چیز را درباره کبد بدانید
ایران با هرکه،وبرسرهرچه اختلاف پیداکند،همیشه حق با ایران است
دمکراسی پیروز جنگ اوکراین می شود نه دیکتاتوری روسیه
دانلود فیلم های هیجان انگیز
Download Search Download Film دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 بازدید: 515
دانلود فیلم های هیجان انگیز

دانلود فیلم های هیجان انگیز

ژانر مهیج را میتوان یک چاشنی برای دلپذیرتر کردن یک اثر سینمایی بکار برد، در واقع هیجان انگیز به تنهایی نمیتواند موضوع اصلی یک فیلم یا سریال تلقی شود و به عنوان مکمل عمل می کند، هنگامی که در یک فیلم عاشقانه یا اکشن یا حتی کمدی به وسیله ری اکت ها، صداها و رفتارها باعث بی قراری مخاطب مقابل می شویم


یعنی هیجان را در او برانگیخته ایم، برای هیجانی شدن بخش دانلود فیلم هیجانی سایت نیکی دیلی را دنبال کنید.

فیلم های هیجانی ترسناک

  1. روانی
    دانلود فیلم های هیجان انگیز

    روانی (Psycho) فیلمی در ژانر ترسناک  و بر پایه روان‌ شناختی به کارگردانی آلفرد هیچکاک محصول سال ۱۹۶۰ کشور آمریکا است. این فیلم یکی از برترین فیلم‌های ژانر وحشت و از برجسته ترین آثار تاریخ سینما شمرده می شود. در فهرست «صد سال… صد فیلم» بنیاد فیلم آمریکا که لیستی از ۱۰۰ فیلم برتر تاریخ سینما به انتخاب منتقدان سینماست، در رتبه ۱۸ قرار دارد. شخصیت منفی این فیلم، نورمن بِیتس، جزو برترین شروران تاریخ سینمای جهان محسوب می‌ شود و در فهرست «۱۰۰ سال… ۱۰۰ شرور و قهرمان» بنیاد فیلم آمریکا، که فهرستی از ۵۰ تا از برترین قهرمان‌ها و ۵۰ تا از برترین شرورهای تاریخ سینما به انتخاب منتقدان سینماست، در رتبهٔ ۲ قرار دارد. گاس ون سنت در سال ۱۹۹۸ این فیلم را با همین عنوان بازسازی کرد. سه دنباله برای این فیلم ساخته شد به ترتیب: روانی ۲، روانی۳ و روانی ۴: آغاز.همچنین روانی(۱۹٩۸) بازسازی فیلم روانی آلفرد هیچکاک به صورت رنگی است.
  2. سفید بزرگ
    سفید بزرگ (Great White) یک فیلم بقا و ترسناک استرالیایی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی مارتین ویلسون، نویسندگی مایکل بوگن و تهیه کنندگی نیل کینگستون و مایکل رابرتسون است. در این فیلم کاترینا بودن، آرون یاکوبنکو، تیم کانو، ته کوه توهاکا و کیمی تسوکاکوشی ایفای نقش می‌ کنند.در این فیلم، دو کوسه سفید بزرگ دور پنج مسافر سوار بر یک هواپیمای دریایی در کیلومترها دورتر از ساحل حمله‌ ور می‌ شوند. پروازی پر از سرگرمی برای پنج مسافر به یک کابوس تبدیل می‌ شود. هواپیمای آنها در حادثه‌ای نابود شده و در یک قایق گرفتار می‌شوند. اکنون آنها در ساحل باید با دو کوسه سفید بزرگ مبارزه کنند. این فیلم در ۷ مه ۲۰۲۱ در اسپانیا و در ۱۳ مه ۲۰۲۱ در امارات متحده عربی اکران شد و در تاریخ ۱۶ ژانویه به صورت فیلم ویدئویی در ایالات متحده منتشر شد.
  3. کوچه کابوس
    کوچه کابوس (Nightmare Alley) فیلمی آمریکایی در ژانر تریلر روان‌شناختی نئو-نوآر به کارگردانی گیرمو دل تورو از فیلم‌نامه‌ای نوشته دل تورو و کیم مورگان است که بر پایه رمانی به همین نام اثر ویلیام لیندزی گرشام ساخته شده و در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. در این فیلم گروه بازیگران از جمله بردلی کوپر، کیت بلانشت، تونی کولت، ویلم دفو، ریچارد جنکینز، رونی مارا، ران پرلمن، مری استینبورگن و دیوید استراترن حضور دارند. این فیلم بعد از نسخه ۱۹۴۷ دومین فیلم بلند اقتباس‌شده از رمان گرشام است. تمرکز داستان فیلم بر روی استن کارلایل (کوپر)، یک انسان جاه‌ طلب است که با روانپزشکی فاسد به‌نام دکتر لیلیت ریتر (بلانشت) ارتباط برقرار می‌کند و ریتر ثابت می‌کند که به اندازه او خطرناک است. اولین نمایش جهانی کوچه کابوس در ۱ دسامبر ۲۰۲۱ در تالار الیس تالی شهر نیویورک بود و در ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ از طریق سرچلایت پیکچرز در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم به‌طور کلی نقدهای مثبتی را دریافت کرد و منتقدان از کارگردانی دل تورو، سبک بصری، فیلم‌برداری، موسیقی، طراحی لباس، طراحی تولیدی و اجرای کوپر و بلانشت تمجید کردند.
  4. تاخت و تاز رستگاری
    دانلود فیلم های هیجان انگیز

    فیلم تاخت و تاز رستگاری یا یورش:رستگاری (The Raid: Redemption 2011) یا به اندونزی  (Serbuan Maut) به معنای حمله مرگبار یک فیلم در ژانر اکشن و هنرهای رزمی ساخته سال ۲۰۱۱ است. این فیلم نوشته و کارگردانی شده توسط فیلم‌ساز ولزی گارث هیو اِوِنس و بازی «ایکو اویس» است. تیمی ۲۰ نفره از نیروهای ویژه پلیس اندونزی در ماموریت خود در یک ساختمان ۳۰ طبقه که توسط فردی شرور اداره می‌ شود، به دام می‌افتند. داستان فیلم به روایت درگیری و تقلای این تیم بیست نفره برای رهایی از این ساختمان که مملو از تبه‌کاران است می‌ پردازد. فیلم با بودجه ۱٫۱ میلیون دلار ساخته شد و در آمریکای شمالی ۴٫۱ میلیون دلار و در مجموع ۹٫۱ میلیون دلار فروش داشت.

لطفا نظر خود را درباره مطلبی که خوانده‌اید، بنویسید...
نام شریف شما :
آدرس ایمیل:
مطلب :
کپی از مطالب این سایت تنها با ذکر فاتحه رایگان است
مجله تفریحی و سرگرمی ناتیلوس   Natilos.ir © 2024 - 2015
V 9.8