• فناوری
  • سرگرمی
همچنین در ناتیلوس بخوانید


انواع باتری لپ تاپ از چه جنسی هستند + بررسی


مغالطه تجددگرایی / مغالطه ناشی از یک پیش فرض نادرست
آیا آمریکا و سپاه ممکن است به توافق برسند؟
4 اصل اساسی و مقدماتی عملیات بازار باز که در ایران وجود ندارد
نقش فيزيک در فناوري هاي بهداشت و درمان از اشعه ايکس تا هولوگرافي
پرتقال ,نارنگی ,لیمو و این همه خاصیت مفید برای این میوه ها را بدانید
چگونه مشکلات چاپ را در ویندوز برطرف کنم نحو انجام دادن مشکلات پرینتر
معرفی خواص ویتامین ها و مضرات هندوانه حتما مطالعه کنید
شناخت انواع چوب و خواص فني و حالت ظاهري آن ها
آنلاین ماندن سایت در زمان قطع سرور!
نادر طالب زاده و نظریه های تئوری توطئه در ایران
دیکتاتورها را چگونه مردمانی می‌سازند!؟
چرا رهبر مشکلات زندگی، بانکی، تورم و اقتصادی می داند و کاری نمی کند؟
نحوه استفاده از صفحه کلید لمسی ویندوز
دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بنام هع امیر تتلو
چرا باید از وی پی اس یا سرور مجازی استفاده کنیم؟
خسارت تحریم‌ها علیه ایران چقدر است؟‌
کاش همیشه در ایران انتخابات می‌بود. یادش بخیر!
چگونه پایگاه داده یک سایت را هک کنیم؟
انواع چوب و خواص فیزیکی و شیمیایی آن ها تحقیق مدرسه
سرنوشت ایران در کی یف مشخص می شود، نه در وین
انواع باتری لپ تاپ از چه جنسی هستند + بررسی
Download Search What are the types of laptop batteries سه شنبه 28 تير 1401 بازدید: 1892
انواع باتری لپ تاپ از چه جنسی هستند + بررسی

انواع باتری لپ تاپ از چه جنسی هستند + بررسی

امروزه با پیشرفت علم و فناوری و همچنین الکترونیکی شدن اکثر امور، لپ تاپ یکی از وسایل بسیار ضروری برای همه افراد اعم از پزشکان، مهندسین، دانشجویان، کارمندان، زنان خانه دار و ... می باشد. این وسیله کاربردی از بهم پیوستن قطعات مهم و حساسی تشکیل شده است که باتری یکی از آنها می باشد.


در تمام وسایل الکترونیکی باتری قطعه ای است که برای ذخیره برق به کار می رود و یا به اصطلاح منبع انرژی می باشد. کارایی این قطعه در لپ تاپ از اهمیت بالایی برخوردار است و باعث می گردد که جریان مستقیم برق به لپ تاپ شما وصل باشد و شما بتوانید این وسیله را برای چندین ساعت و بدون نیاز به اتصال مستقیم به برق استفاده نمایید.
اما مساله مهمی که در اینجا مطرح می شود این است که باتری لپ تاپ باید از چه جنسی باشد تا کارایی لازم را برای مدت زمانی طولانی داشته و از طرف دیگر موجب آسیب رسیدن به قطعه های دیگر لپ تاپ نشود. برای آشنایی با انواع مختلف جنس باتری لپ تاپ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

ما در ساختار دیجیتال تمام تلاش خود را میکنیم تا بهترین را به شما ارائه دهیم.در فروشگاه اینترنتی ساختار دیجیتال، شما میتوانید انواع باتری اورجینال در برندهای لنوو، ایسر، اپل و .... را با ضمانت نامه خریداری کنید. علاوه بر قیمت مناسب و گارانتی ما به پاس خرید شما ارسال رایگان را برای باتری های خود فعال کرده ایم.

آشنایی با انواع جنس باتری لپ تاپ

اگر اخبار تکنولوژی را پیگیری کنید، می دانید که برندهای مختلفی در بازار لپ تاپ وجود دارند که نمونه های گوناگون این وسیله را بر اساس کارایی های متفاوت تولید و به مشتریان عرضه می دارند. جالب است بدانید که اکثر برندهای مشهور سازنده لپ تاپ و یا قطعات آن مانند باتری، همیشه برای رقابت و رضایت مشتری از بهترین جنس برای تولید قطعات استفاده می کنند.
حال می خواهیم بدانیم که جنس باتری به کار رفته در لپ تاپ ها چیست که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

نیکل کادمیوم (Ni-Cd)

این نوع باتری تا سال ها در لپ تاپ های مختلف استفاده می شد ولی امروزه دیگر به اصطلاح قدیمی شده است و برندهای مختلف در ساخت لپ تاپ های جدید خود از این نوع باتری استفاده نمی کنند. باتری نیکل کادمیوم از نظر وزنی سنگین است. جالب است بدانید زمانیکه این باتری فاسد شود باید به دلیل داشتن کادمیوم که ماده ای سمی می باشد به طور کلی دور ریخته و یا بازیافت گردد.

نیکل متال هیدرید (Ni-MH)

نیکل متال هیدرید نسل بعدی و جایگزین باتری نیکل کادمیوم است. این نوع باتری از نظر نگهداری نسبت به نمونه قبلی راحت تر است ولی در دمای پایین و بالای اتاق مشکل دارد. باتری نیکل متال هیدرید نسبت به باتری نیکل کادمیوم بدون اینکه حجم و وزن آن افزایش پیدا کرده باشد، دارای بازدهی و افزایش زمان کارکرد بیشتری است.

لیتیوم یون (Li-ion)

این باتری از نظر وزنی سبک است و دارای عملکرد خوبی می باشد. با محیط زیست سازگار می باشد و یکی از قابلیت های ویژه آن این است که سریع شارژ می شود.

لیتیوم پلیمری (Lipol)

در ساخت این باتری از فناوری و سیستم نوآورانه ای استفاده شده است که موجب شده ذخیره انرژی آن بالا باشد. این باتری لپ تاپ نسبت به مدل لیتیوم یون سبک تر، قوی تر و همچنین قیمت مناسب تری دارد و به خاطر این ویژگی ها در اکثر لپ تاپ های امروزی استفاده می شود.
انواع باتری لپ تاپ از چه جنسی هستند + بررسی

در آخر این نکته را عنوان می کنیم که شرکت ساختار دیجیتال یکی از شرکت های قوی در زمینه عرضه قطعات لپ تاپ است که شما مشتریان عزیز می توانید تجربه خرید باتری اورجینال را از آن داشته باشید. این شرکت انواع باتری های مختلف از برندهای برتر مانند باتری لپ تاپ لنوو Z5170 ، باتری لپ تاپ ایسوس N56 و یا باتری لپ تاپ ایسوس X555 را با گارانتی و ضمانت ویژه به شما عرضه می کند. کارشناسان ما با تجربه و آگاهی کامل به شما مشاوره می دهند تا انواع باتری های اورجینال لپ تاپ را با خیالی راحت و قیمت مناسب تهیه نمایید.
لطفا نظر خود را درباره مطلبی که خوانده‌اید، بنویسید...
نام شریف شما :
آدرس ایمیل:
مطلب :
کپی از مطالب این سایت تنها با ذکر فاتحه رایگان است
مجله تفریحی و سرگرمی ناتیلوس   Natilos.ir © 2024 - 2015
V 9.8