• فناوری
  • سرگرمی
همچنین در ناتیلوس بخوانید


کاش همیشه در ایران انتخابات می‌بود. یادش بخیر!


طبیب ایران
طراحی سایت دینامیک و استاتیک
آباکاویر؛ همه آنچه باید درباره این داروی ضد ویروسی بدانید
مدل گردنبند لاریت: آزادی در اوج زیبایی
جزئیات شرایط جدید واردات خودرو ابلاغ شد
تصاویر جذاب و دیدنی امروز؛ از مراسم حمام سالانه در ژاپن تا تلاش برای مهار آتش سوزی لس آنجلس
اگر در ماه رمضان شیطان در غل زنجیر است پس چرا ما گناه می کنیم
خودروی ولوو EX90 مدل 2025 چه مشخصاتی دارد؟
10 توصیه برای افزایش فعالیت کاربران در بخش نظرات
حر بن یزید ریاحی که بود؟
اگر از پرواز جا ماندیم چه کنیم؟ راهنمای جامع
سامسونگ گوشی پرچمدار جدید معرفی کرد/ ارتقاء همه‌جانبه نسبت به نسل قبل
چرا واریس سینه اتفاق می‌افتد؟ علائم و درمان‌های آن
جدیدترین لیست ساخت بک لینک رایگان (ساخت لینک رایگان)
مانیتور سهند و اطلس
ضرب المثل درباره امانت داری؛ گنجینه‌ای از حکمت‌های گذشتگان
ابزار جستجوی عمیق «ChatGPT» رایگان شد
قابلیت جدید اینستاگرام؛ اضافه کردن آهنگ به پروفایل کاربران
تخم شربت لاغر می کند، خواص دارویی تخم شربت
تصاویر روز کوروش بزرگ
کاش همیشه در ایران انتخابات می‌بود. یادش بخیر!
Download Search entekhabat1400 جمعه 25 تير 1400 بازدید: 741
کاش همیشه در ایران انتخابات می‌بود. یادش بخیر!

کاش همیشه در ایران انتخابات می‌بود. یادش بخیر!

یادش بخیر،نه برق میرفت؛نه آب قطع میشد؛نه برا واکسن مجبورمیشدیم بریم ارمنستان


یادش بخیر، قدر دوران انتخابات با آتراکسیون‌های جذاب، مناظره‌ها و قرعه‌کشی مناظره‌ها که از فرط هیجان نفس در سینه‌هایمان حبس میشد و از بازی ایتالیا - اسپانیا جذاب تر بودند. نه کمبود آب داشتیم، نه قطعی برق، نه کسی برا واکسن کرونا مجبور میشد به ارمنستان بره و نه نظام برای کاربران فضای مجازی خط و نشان میکشید. همه نامزدها هم یکصدا میگفتند برای بهبود زندگی کولبرها بجز کشتنِ آنها راههای دیگری هم هست. همه نامزدها نگران محیط زیست، مراقبت از جنگلها، جمع آوریِ کودکانِ کار، کارتن خوابها و زنان بد سرپرست بودند. نه کسی دیگر، برایِ آمریکا شاخ و شونه میکشید، نه صحبت از نابودی اسرائیل در میان بود. بعلاوه معلوم شده بود که دولت برای کشتار آبان ۹۸ میبایستی از مردم عذر خواهی میکرده. تازه، اهل سنت، زنان وکوردها هم تاج سر شده  بودند.تنهایک مشکل داشتیم بنام دولتِ روحانی.

واقعاً که چه دوران طلایی بود و چقدر رعیت عزیز و محترم شده بود.حیف قدر آن روزها و شبها را ندانستیم.

توئیترصادق زیباکلام| ۱۶ تیر ۱۴۰۰

https://www.instagram.com/p/CRBORnGJW68

لطفا نظر خود را درباره مطلبی که خوانده‌اید، بنویسید...
نام شریف شما :
آدرس ایمیل:
مطلب :
کپی از مطالب این سایت تنها با ذکر فاتحه رایگان است
مجله تفریحی و سرگرمی ناتیلوس   Natilos.ir © 2024 - 2015
V 9.8