• فناوری
  • سرگرمی
همچنین در ناتیلوس بخوانید


کاش همیشه در ایران انتخابات می‌بود. یادش بخیر!


تصاویرجالب و دیدنی؛ ازمراسم ازدواج پسر سوپر میلیاردر هندی تا جشنواره گاوبازی سان فرمین
داروی نالوکسان؛ موارد مصرف، دوز و عوارض جانبی
اصلاح خواص پلاستیک و بهتر کردن خواص پلیمر ها
پس از گذشت 14 سال؛ بازی Red Dead Redemption بالاخره به PC آمد
قیمت قطعی فروش ۱۱ خودرو وارداتی اعلام شد
فال و طالع بینی بهمن ماه 1403
مفاهیم: شبکه مجازی اختصاصی (VPN) چیست؟
بازار داغ اجاره ۵ میلیونی پاسپورت برای رجیستری آیفون قاچاق
نقاط کوانتومی به کمک خودروهای خودران می‌آیند
آگاهی کاذب آدم‌های بدلی و توهمات خود برتر پنداری
فال روزانه - جمعه 15 تیر 1403
انگیزه اصلی که ایرانیان را به تایلند می‌کشاند؟
سرمایه‌گذار حرفه‌ای در بازار سرمایه کیست؟!
جدیدترین مدل های دستبند طلا
طرز تهیه پای لاک پشت بدون پخت
جدیدترین مدل سفره های هفت سین
فابینگ یا چک کردن دائمی گوشی: تهدیدی برای روابط اجتماعی و سلامت روان
وزارت دادگستری آمریکا: گوگل باید کروم را بفروشد
والدگری در عصر دیجیتال: چگونه همدل باشیم، نه کنترل‌گر؟
زندگینامه سیده ملکه خاتون اولین پادشاه زن مسلمان ایرانی
کاش همیشه در ایران انتخابات می‌بود. یادش بخیر!
Download Search entekhabat1400 جمعه 25 تير 1400 بازدید: 740
کاش همیشه در ایران انتخابات می‌بود. یادش بخیر!

کاش همیشه در ایران انتخابات می‌بود. یادش بخیر!

یادش بخیر،نه برق میرفت؛نه آب قطع میشد؛نه برا واکسن مجبورمیشدیم بریم ارمنستان


یادش بخیر، قدر دوران انتخابات با آتراکسیون‌های جذاب، مناظره‌ها و قرعه‌کشی مناظره‌ها که از فرط هیجان نفس در سینه‌هایمان حبس میشد و از بازی ایتالیا - اسپانیا جذاب تر بودند. نه کمبود آب داشتیم، نه قطعی برق، نه کسی برا واکسن کرونا مجبور میشد به ارمنستان بره و نه نظام برای کاربران فضای مجازی خط و نشان میکشید. همه نامزدها هم یکصدا میگفتند برای بهبود زندگی کولبرها بجز کشتنِ آنها راههای دیگری هم هست. همه نامزدها نگران محیط زیست، مراقبت از جنگلها، جمع آوریِ کودکانِ کار، کارتن خوابها و زنان بد سرپرست بودند. نه کسی دیگر، برایِ آمریکا شاخ و شونه میکشید، نه صحبت از نابودی اسرائیل در میان بود. بعلاوه معلوم شده بود که دولت برای کشتار آبان ۹۸ میبایستی از مردم عذر خواهی میکرده. تازه، اهل سنت، زنان وکوردها هم تاج سر شده  بودند.تنهایک مشکل داشتیم بنام دولتِ روحانی.

واقعاً که چه دوران طلایی بود و چقدر رعیت عزیز و محترم شده بود.حیف قدر آن روزها و شبها را ندانستیم.

توئیترصادق زیباکلام| ۱۶ تیر ۱۴۰۰

https://www.instagram.com/p/CRBORnGJW68

لطفا نظر خود را درباره مطلبی که خوانده‌اید، بنویسید...
نام شریف شما :
آدرس ایمیل:
مطلب :
کپی از مطالب این سایت تنها با ذکر فاتحه رایگان است
مجله تفریحی و سرگرمی ناتیلوس   Natilos.ir © 2024 - 2015
V 9.8