• فناوری
  • سرگرمی
همچنین در ناتیلوس بخوانید


علت علاقه مردان به سینه بزرگ چیست


اردوغان حرف می‌زند ارزش لیر سقوط می‌کند !
حمله هکرهای کلاه‌سفید به خودروی کیا/ یک حفره امنیتی کشف شد
دعا و ذکرهایی برای خوش اخلاق شدن شوهر و خوب شدن اخلاق فرزند عصبی
دانلود فیلم پایان سفر Journey’s End 2017
لیست دامنه هایی که اسم آن را هرگز نشنیده اید نام اختصاصي يا دومين چيست؟
جاهای دیدنی سمیرم که باید ببینید
ارزانترین شهر سوئد برای مهاجرت و زندگی
دانلود 10 مداحی و سروده برتر محمود کریمی بهترین محمود کریمی
سفر به باغ بریف: جاذبه‌ای بی‌نظیر در دل سریلانکا
هوش مصنوعی به سطح انسانی رسید
تکنیک‌های مطالعه موثر برای موفقیت در امتحانات
کرونا چند سال از عمر ما را کم کرده است؟
هاست یا میزبانی وب و انواع مختلف آن را بشناسید!
خطر هک شدن میلیون‌ها گوشی سامسونگ؛ فوری گوشی خود را به‌روزرسانی کنید
استرس گرمایی چیست؟ "قاتل خاموش" در میان افزایش دما
آیا شاهن نجفی در جوانی حافظ قرآن و قاری قرآن بود و درباره دین بحث می کرد
ابداع رباتی با قابلیت رشد به کمک امدادگران بلایای طبیعی
طرز تهیه قندهای طعم دار و رنگی، طعمی دلنشین برای پذیرایی
طرز تهیه سالاد کلاسیک مرغ؛ ساده، سریع و خوشمزه
اضطراب و افسردگی در کودکان: تشخیص و درمان
علت علاقه مردان به سینه بزرگ چیست
Download Search BOOBS پنجشنبه 21 تير 1403 بازدید: 470
علت علاقه مردان به سینه بزرگ چیست

علت علاقه مردان به سینه بزرگ چیست

دیوید باس تو کتابش به نام روانشناسی تکاملی در بحث علاقه‌ی مردان به سینه‌ی بزرگ، اول می‌گه: سایز سینه هیچ تاثیری در شیردهی نداره ... بعد راجع به یه مجسمه‌ از ونوس (الهه‌ی عشق و زیبایی روم) می‌گه : سینه هاش سر بالاست!


#مغز_زالو

بعد می‌گه: سینه یه ذخیره‌ی چربیه.
طبیعتا مرد علاقه داره که مادر بچه ش یه ذخیره چربی داشته باشه.
گمونم راجع به علاقه به سربالا بودن سینه توضیحی نمی‌ده که اونو می‌شه به این مربوط دونست که عموما خانم های جوون تر سینه‌ی سربالا دارن و خانم های پیر سینه‌ی افتاده.
برانگیزانندگی جنسی خانم های جوون هم که فواید تکاملی‌ش مشخصه.

ولکن فرمایش جناب دیوید باس کاملا ناقص و غلط و مضخرف و لاطائل و چرت و مضحکه

خب شکم هم ذخیره‌ی چربیه
ولی بنابر تفسیرهایی که از تئوری های همون روانشناسی تکاملی می‌شه:
وقتی شکم یه جامعه سیر شد توجه مردم به زیر شکم جلب می‌شه "تو پر بودن از رونق می‌ افته"
وقتی قرار نیست قحطی بشه و همیشه غذا در دسترس هست، دیگه نیازی به ذخیره چربی نیست، اونجاست که عوارض چربی مهم می‌شه.

تفاوتش چیه ؟!
لطفا نظر خود را درباره مطلبی که خوانده‌اید، بنویسید...
نام شریف شما :
آدرس ایمیل:
مطلب :
کپی از مطالب این سایت تنها با ذکر فاتحه رایگان است
مجله تفریحی و سرگرمی ناتیلوس   Natilos.ir © 2024 - 2015
V 9.8