• فناوری
  • سرگرمی
همچنین در ناتیلوس بخوانید


ایران با هرکه،وبرسرهرچه اختلاف پیداکند،همیشه حق با ایران است


نه خرید از ترکیه عیب است نه اقامت در آمریکا ریا، تظاهر و عوامفریبی عیب است.
جامعه آرمانی سوسياليسم و کمونیست ها | موسی غنی‌نژاد
مدل دفتر بله برون و نامزدی: انتخابی برای ماندگاری یادگاری‌ها
طرز تهیه دیپ چیزبرگر، پیش غذایی لذیذ و خوشمزه
اختلال سراسری در اینترنت کشور به دلیل قطعی مسیر فیبر در مرز گرجستان و ارمنستان
7 راه ساده برای استفاده از گردو در غذا
همه چیز درباره دعوت از مهمانان: اصول، آداب و نکات کلیدی
جستجوی تصویری در پلتفرم باسلام: هوش مصنوعی در خدمت کاربران
ترتیب بندی مجدد قطعات در صفحه شروع ویندوز
آغاز مطالعه فاز دوم انسانی واکسن اسپایکوژن در ایران
هوش مصنوعی ذهن‌ خوان ساخته شد
«چت‌جی‌پی‌تی سرچ» در خطر فریب خوردن است
موضع تیم مذاکره کننده ایران در وین راهبرد است یا تاکتیک؟
آیا گربه‌ها و سگ‌ها رنگ را تشخیص می‌دهند؟
راهنمای خرید سرور مجازی در سال 1404 + بعترین موقعیت‌ها
اولین سگ رباتیک چرخ‌دار جهان با قابلیت‌های خارق‌العاده
نکات مهم تغذیه ای برای پیاده روی اربعین، سفری سالم و پر انرژی
تصورش را بکنید مثل مداخله ایران در عراق، عراقیها هم در ایران مداخله میکردند
مفاهیم: شبکه مجازی اختصاصی (VPN) چیست؟
طرز تهیه آب سبزیجات برای تهیه انواع سوپ ها
ایران با هرکه،وبرسرهرچه اختلاف پیداکند،همیشه حق با ایران است
Download Search zibaklam پنجشنبه 4 آذر 1400 بازدید: 651
ایران با هرکه،وبرسرهرچه اختلاف پیداکند،همیشه حق با ایران است

ایران با هرکه،وبرسرهرچه اختلاف پیداکند،همیشه حق با ایران است

فهمِ دیپلماسیِ ما، هیچ پیچیدگی ندارد. همانطور که در داخل، حکومت با هرفرد، گروه و جریانی که مشکل پیدا میکند، حق با حکومت است و آن فرد یا جریان خطاکار؛ در عرصه بین‌المللی هم ایران، با هر کشوری که مشکل پیدا کند، ما مظلوم وبرحق و آنکشور ظالم، متجاوز، نوکرِآمریکا و غلامِ صهیونیسم است.


در داخل، از دراویش گنابادی گرفته تا کانون نویسندگان، تا معلمین و کارکنان نیشکر هفت تپه، تا دانشجویان و نویسندگانِ ناراضی تا برسیم به چهره‌ها و جریانات سیاسی که با حکومت اختلاف پیدا میکنند، جملگی محکوم بوده و حق کاملاً با حکومت است. در عرصه خارجی و بین المللی هم جمهوری اسلامی با هر کشور و قوم و قبیله ایی که اختلاف پیدا میکند، حق صد در صد با ایران است و آن کشور دارد به ایران زور میگوید و ما بجز دفاع از مصالح و حقوق حقه‌مان هیچ چیز اضافه‌ایی نخواسته‌ایم. و چون کشورهای دیگر دارن به ایران مظلوم و معصوم زور میگویند، ما را مجبور میکنند که یک توپ و تفنگی بهشان نشان دهیم که فکرنکنند ما ازشون ترسیدیم. تازه حکومت هم اگر بدنبال گفتگو و تفاهم باشه، مردم ول نمیکنن. مردم از مسئولین میخواهند که هر کشوری که بگوید بالای چشم ایران ابرو است،نیروهای مسلح ما آنچنان در دهانش بکوبند که بفهمد با چه مردمان سلحشور ،غیور و آزاده‌ایی طرف هست و دیگر از آن جسارت ها نکند.

لطفا نظر خود را درباره مطلبی که خوانده‌اید، بنویسید...

1 نظر

ماه
سه شنبه 16 آذر 1400
ویدیو قدرت موشکی ایران رو بزارید


نام شریف شما :
آدرس ایمیل:
مطلب :
کپی از مطالب این سایت تنها با ذکر فاتحه رایگان است
مجله تفریحی و سرگرمی ناتیلوس   Natilos.ir © 2024 - 2015
V 9.8