صفحه اصلی راهنما | مرور راهنما | تماس با واحد پشتیبانی
اطلاعات موجود در گزارش مشکل شامل نام و نسخه یک برنامه است که عملکرد آن متوقف شده است، همچنین تاریخ و ساعت بروز آن مشکل. با ارسال گزارش مشکل، این فرصت در اختیار ما قرار داده می شود بررسی کنیم که آیا یک راه حل آماده وجود دارد یا خیر، سپس می توانید آن راه حل را از طریق مرکز عملیات برای شما ارسال کنیم. اگر یک راه حل وجود نداشته باشد، از شما خواسته می شود تا اطلاعات بیشتری درباره مشکل ارائه کنید. حضور شما به Microsoft و شرکای آن کمک می کند تا راه حل های جدیدی ایجاد کنند. جزئیات بیشتر می تواند شامل پرونده ها و واقعه نگارها باشد که به ما کمک می کند تا مشکلات را شناسایی کرده یا درباره نحوه تأثیر آن بر رایانه شما توضیحی ارائه می شود. Windows عمداً هیچ اطلاعات شخصی را جمع آوری نمی کند و شما نیز می توانید قبل از ارسال آن گزارش برای ما، جزئیات را در گزارش مشکل مشاهده کنید.
|