• فناوری
  • سرگرمی


❶آموزش و رفع کامل مشکل وصل نشدن به اینترنت و بر طرف کردن کامل مشکل اتصال و متسل شدن به اینترنت 


چرا سپاه غیر قانونی در کار های سیاسی و اقتصادی و دخالت می کند
آشنایی با خواص و مضرات هویج خواص عالی هویج
خواص پلاستيك ها|خط توليد پلاستيک|انواع محصولات پلاستيکي
دامین و هاستینگ رایگان چیست
بیوگرافی شقایق دهقان و همسرش مهراب قاسم‌ خانی + خانواده
آموزش استفاده از گوگل وب مستر
بیوگرافی مرجانه گلچین و همسرش + علت طلاق
CSS چگونه برنامه نویسی می شود؟
نقش فيزيک در فناوري هاي بهداشت و درمان از اشعه ايکس تا هولوگرافي
احکام آواز خواندن و طبل در مراسم ولادت امامان
اگر برنامه ها را از طریق دیوار آتش مجاز کنم، چه خطرهای احتمالی وجود دارد؟
ICDL آموزش و راهنمایی کامل استفاده از ویندوز
احکام قرض مطابق
دانلود مجموعه کامل چگونه گناه نکنیم رائفی پور سخنرانی صوتی شب 1 تا 6
تحقیق علوم (الکتریسیته چیست)
دانلود فیلم The Lodgers 2017 با لینک مستقیم
خواص کامل تخم شربتی
چرا نمی توانم به شبکه متصل شوم؟
38 خاصیت مهم «هویج» ، 38 خاصیت هویج + جدول ارزش غذایی
افزودن، مشاهده یا مدیریت دستگاه ها و چاپگرها و درایور ها
انیمیشن چگونگی تولید انرژی الکتریسیته با سوخت فسیلی
بررسی خواص غذایی و دارویی هندوانه در یک نگاه
آشنایی با ویندوز و کامپیوتر
بازگشایی قفل یا رفع انسداد دستگاه باند پهن تلفن همراه
دانلود کاملا رایگان فیلم نگار
دانلود فیلم The 6:66 PM 2017 ساعت 6:66 عصر
آیا آب هویج برای درمان یبوست مفید است
چرا نمی توانم یک شبکه بی سیم را پیدا کنم؟
28 پرسش و پاسخ درباره امامت از دیدگاه پیامبر
حکم گرفتن و تصرف مال توسط پدر
دانستني هاي درباره ي خورشيد و چگونه به وجود آمدن آن
دانلود مجموعه کامل چگونه گناه نکنیم سخنرانی صوتی رائفی پور قسمت 1 تا 6
چرا یک سایت سزاوار جریمه گوگل است؟
خواص دارویی «کیوی» ضد سرطان و سکته، خاصیت «کیوی»
درایورها و به روزرسانی هایی را بصورت خودکار برای سخت افزار خود دریافت کنید
چطور می توانم یک ویروس را پیدا کنم و آن را حذف کنم؟
چطور بدانم که بعنوان یک سرپرست وارد برنامه شده ام؟
خوردن بیش ازحد فلفل تند، موجب مرگ می‌شود نخورید
بیوگرافی پانته آ بهرام و همسرش + علت طلاق با عکس
خواص شگفت انگیز و فراوان آب هویج و مربای هویج در بیوست
چرا نمی توانم به اینترنت متصل شوم؟
Why can't I connect to the Internet?

صفحه اصلی راهنما | مرور راهنما | تماس با واحد پشتیبانی

مشکلات مربوط به اتصال اینترنت اکثراً به دلیل قطع شدن کابل ها یا عدم کارکرد صحیح روترها یا مودم ها هستند. ابتدا عیب یاب شبکه را اجرا کنید تا ببینید که آیا می تواند مشکل را شناسایی و برطرف کند یا خیر.

  • نکته مفیدنکته مفید

    در اینجا روش دیگری نیز برای دسترسی به عیب یاب شبکه وجود دارد. با جابجایی از لبه راست صفحه به درون صفحه وارد شوید (اگر از ماوس استفاده می کنید، به گوشه بالا سمت راست صفحه اشاره کنید)، سپس روی جستجو ضربه زده یا کلیک کنید. عیب یاب شبکه را در کادر جستجو وارد کنید، روی تنظیمات ضربه زده یا کلیک کنید و سپس روی شناسایی و برطرف کردن مشکلات شبکه ضربه بزنید یا کلیک کنید.

اگر عیب یاب شبکه اجرا شد و مشکلی برطرف نشد، سپس این مراحل را دنبال کنید:

  1. بررسی کنید که تمام کابل ها متصل باشند (بعنوان مثال بررسی کنید که مودم شما به صورت مستقیم یا از طریق روتربه یک فیش تلفن در حال کارکرد یا اتصال کابل، متصل باشد).

  2. سیم برق را از روتر و مودم جدا کنید.

    در قسمت پشت روتر، محل سیم برق نشان داده شده است
    در قسمت پشت روتر، محل سیم برق نشان داده شده است
  3. پس از اینکه تمام چراغ های موجود بر روی دستگاه خاموش شدند، حداقل 10 ثانیه منتظر بمانید و سپس مودم و روتر را مجدداً متصل کنید.

    برخی از مودم ها دارای یک باتری پشتیبان هستند و مانع از این می شوند که چراغ ها خاموش شوند. برای این نوع از مودم ها، دکمه راه اندازی مجدد را فشار دهید و سریعاً رها کنید. اگر دکمه راه اندازی مجدد را مشاهده نکردید، بجای آن باتری را بیرون بیاورید.

  4. بررسی کنید که روتر بصورت کامل با Windows سازگار باشد. به دلیل وجود ویژگی های جدید شبکه در Windows، برخی از روترهای شبکه قدیمی تر بصورت کامل سازگاری ندارند و ممکن است مشکلاتی را ایجاد کنند. برای دریافت لیستی از روترهای سازگار با این نسخه از Windows، به وب سایت Microsoft بروید و "مرکز سازگاری Windows" را جستجو کنید.

اگر این مراحل به برطرف شدن مشکل شما کمکی نکرد، مراحل قابل استفاده موجود در قسمت های زیر را امتحان کنید یا به چرا نمی توانم به شبکه متصل شوم؟ مراجعه کنید.

من نمی توانم از طریق اتصال باند پهن (DSL، کابلی یا فیبر نوری) به اینترنت متصل شوم

  • بررسی کنید که کابل شبکه (اترنت) به درستی به درگاه اترنت بر روی مودم و در رایانه شما متصل باشد. هر کدام از قسمت های انتهایی کابل شبکه باید به این شکل باشند:

  • یک کابل شبکه (اترنت)یک کابل شبکه (اترنت)
  • بررسی کنید که از فیلتر DSL بین فیش تلفن و مودم استفاده نمی کنید.

  • چراغ های موجود بر روی مودم خود بررسی کنید. اگر از اترنت، DSL، کابل یا اتصال فیبر نوری استفاده می کنید و یا مشکلی در ارتباط با برق مودم وجود دارد - این موارد برخی مواقع محل یک مشکل را به شما نشان می دهند.

  • مشکل در Winsock می تواند سبب ایجاد مشکلات در اتصال شود.

  • Winsock یک رابط برنامه نویسی کاربردی (API) برای نرم افزارهاست که به Windows امکان می دهد از پروتکل های شبکه مانند TCP/IP استفاده کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت Microsoft بروید و "چطور می توان مشکل Winsock2 را شناسایی کرد و آن را برطرف کرد" را جستجو کنید.

  • از ارائه دهنده سرویس اینترنتی (ISP) خود بخواهید تا بررسی کند که سرورهای آن به درستی کار می کند و اینکه حساب کاربری ISP شما به سرویس ISP دسترسی داشته باشد.

  • اگر اخیراً روتر یا مودم خود را تعویض کرده اید و ISP شما از فیلترینگ |آدرس MAC استفاده می کند، لازم است که ISP دستگاه جدید شما را به لیست دستگاه هایی که به شبکه دسترسی دارند، اضافه کند.

  • اگر فکر می کنید که این امر دلیل مشکل است، برای دریافت راهنمایی با ISP خود تماس بگیرید.

اتصال من بصورت "محدود" لیست شده است

این امر بدان معناست که رایانه با موفقیت به روتر متصل شده است اما نمی تواند یک آدرس IP معتبر را اختصاص دهد، بنابراین در حقیقت شما نمی توانید به اینترنت متصل شوید. همچنین می تواند نشان دهنده این باشد که یک آدرس IP معتبر اختصاص داده شده است اما رایانه نمی تواند به اینترنت متصل شود. اگر به شبکه خانگی وصل هستید، مجدداً روتر را راه اندازی کنید. اگر به یک شبکه دامنه یا یک شبکه عمومی متصل هستید، با بخش پشتیبانی فنی آن شبکه تماس بگیرید.

من نمی توانم از طریق اتصال شماره گیری اینترنتی به اینترنت متصل شوم، یا اینکه اتصال من قطع می شود.

  • بررسی کنید که شماره صحیح را شماره گیری می کنید، از جمله شماره های دسترسی (مانند عدد 9) و اینکه شماره مشغول نباشد.

  • بررسی کنید که فیش تلفن بدرستی کار کند. برای آزمایش کردن این مورد، یک تلفن را به پریز وصل کرده و ببینید که آیا صدای شماره گیری شنیده می شود یا خیر.

  • بررسی کنید که کابل تلفن به فیش "line" در مودم شما متصل باشد، آن را به فیش "telephone" وصل نکنید.

  • با اتصال تلفن به فیش "telephone" بر روی مودم، بررسی کنید که کابل تلفن خراب نباشد. اگر صدای شماره گیری را می شنوید، کابل تلفن به درستی کار می کند.

  • اگر ویژگی انتظار تماس را فعال کرده اید، آن را خاموش کنید و سپس مجدداً متصل شوید.

  • اگر برای مدت زمان طولانی به وب سایت متصل نشده اید، ممکن است ISP شما اتصال را قطع کرده باشد. مجدداً متصل شوید.

  • اگر فردی در حال شماره گیری شما، تلفن را بردارد، ممکن است بصورت خودکار اتصال شما قطع شود. مجدداً متصل شوید.

  • اکثر مودم های شماره گیری تلفنی، فقط با خطوط تلفن آنالوگ کار می کنند. بررسی کنید که خطوط تلفن آنالوگ را نصب کرده باشد، اما اگر خطوط تلفن دیجیتال رانیز نصب کرده اید، بررسی کنید که رایانه شما دارای مودم دیجیتال باشد.

  • بررسی کنید که رایانه شما به درستی کار کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعات ارائه شده همراه با مودم خود را بررسی کرده یا به وب سایت سازنده بروید.

  • با شرکت مخابراتی خود تماس گرفته و کیفیت خط تلفن خود را بررسی کنید.

  • اگر رایانه شما دارای دو اتصال شبکه است، نرم افزار اتصال شبکه باید اتصال مورد نظر برای استفاده با ترافیک شبکه را انتخاب کند. نرم افزار اتصال شبکه، اتصالی که بهترین کارآیی را دارد، انتخاب می کند. بعنوان مثال اگر اتصال A دارای اتصال اینترنت است اما سرعت آن کند است و اتصال B هیچ اتصال اینترنتی ندارد اما کارآیی شبکه ای آن بهتر است، نرم افزار اتصال شبکه از اتصال B برای عبور از ترافیک شبکه استفاده می کند. این امر بدان معناست که شما نمی توانید وب سایت ها را مشاهده کنید، بنابراین Windows گزارش می دهد که شما فقط اتصال محلی دارید (بدون اتصال به اینترنت).

  • از لحاظ فنی این امر صحیح است، اما این چیزی نیست که شما انتظارش را دارید. برای اینکه رایانه الزاماً از اتصال A استفاده کند - اتصالی که به اینترنت وصل است - اتصال B را قطع کرده و دوباره امتحان کنید.


  • فناوری
  • سرگرمی

لطفا نظر خود را درباره مطلبی که خوانده‌اید، بنویسید...
نام شریف شما :
آدرس ایمیل:
مطلب :
کپی از مطالب این سایت تنها با ذکر فاتحه رایگان است
کدنویس و بهینه ساز سایت: سيادت   Natilos.ir © 2021 - 2015
V 6.4